knihy na jednom místě - dnes 185 577 nabídek
Košík Košík

ZáložkyZáložky




Seznam podle nakladatele

Management Press

Management Press v nabídce slovenských antikvariátů



E-shop (9)

E-shop (9)

Tituly, které JSOU skladem.

Jak získávat nové zákazníky. Direct marketing v teorii a praxi
Management Press

D a t u m   p ř i d á n í: 21.06.2018

Cena: 40 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 120 Kč)
O s o b n í   o d b ě r: Brno
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Stručný anglicko český slovník ekonomických termínů a zkratek
Oldřich Dědek Management press 1996, p o č e t   s t r a n 139

D a t u m   p ř i d á n í: 08.02.2015

Cena: 50 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 125 Kč, na Slovensko 16 EUR)
O s o b n í   o d b ě r: Praha 3
Objednané zboží lze odebrat osobně.
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Jak hodnotit a snižovat podnikatelské riziko
Management Press

Brožovaná, dobrý stav - aktuální sken.
D a t u m   p ř i d á n í: 29.07.2019

Cena: 60 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 120 Kč)
O s o b n í   o d b ě r: Brno
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Metody statistické analýzypro ekonomy
Hindls, Kaňoková, Novák Management Press 1997, p o č e t   s t r a n 249

D a t u m   p ř i d á n í: 20.01.2018

Cena: 100 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 125 Kč, na Slovensko 16 EUR)
O s o b n í   o d b ě r: Praha 3
Objednané zboží lze odebrat osobně.
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Intuitivní marketing
TOMAN, Miloš Management Press 2007, p o č e t   s t r a n 137

D a t u m   p ř i d á n í: 22.09.2018

Cena: 100 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 125 Kč, na Slovensko 16 EUR)
O s o b n í   o d b ě r: Praha 3
Objednané zboží lze odebrat osobně.
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Řízení lidských zdrojů - Koubek
Management Press

Vázaná, dobrý stav, aktuální foto! Osvědčená příručka pro podnikovou praxi a vysokoškolská učebnice tematicky pokrývá všechny úlohy personalistiky ve firmě.
D a t u m   p ř i d á n í: 21.06.2018

Cena: 160 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 120 Kč)
O s o b n í   o d b ě r: Brno
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Techniky public relations aneb jak pracovat s médii
Management Press

brožovaná, dobrý stav, aktuální foto Nakladatelství Management Press uvádí do distribuce knižní novinku ředitele PR agentury TPR Romana Bajčana Techniky public relations aneb Jak pracovat s médii, v níž autor shrnuje své bohaté zkušenosti s realizací PR projektů i z práce v médiích. Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera, resp. její PR agentury. Autor charakterizuje jednotlivé druhy médií i konkrétní techniky komunikace s nimi, výstižně popisuje úlohu, obsah i principy PR aktivit v kontextu ostatních podnikových komunikačních aktivit, poskytuje praktická doporučení pro organizaci a režii tiskových konferencí a podobných příležitostí ke komunikaci se sdělovacími prostředky. Ukazuje, jaké profesionální nároky jsou na osobnost mluvčího organizace kladeny, jaká jsou specifická pravidla jednání se zástupci médií, jak novinářům vytvořit dobré podmínky pro jejich práci a jak komunikační aktivity správně načasovat. Velkou pozornost autor věnuje také zásadní otázce měření efektivnosti komunikačních aktivit (monitoring médií, mediální audit, mediální hodnotová analýza) . Přílohy knihy navíc přinášejí i ukázky těchto technik s využitím konkrétních příkladů z praxe. Velice cenné jsou i zkušenosti a poznatky týkající se krizové komunikace, včetně doporučené podoby scénáře komunikačních aktivit v případě krize, jehož závazným zněním by měla každá organizace disponovat. V Bajčanově knize se nám dostává jednoho z mála ucelených textů na téma PR, jejichž autorem je praktik v oboru. V tom spočívá i síla a přesvědčivost knihy autor neporovnává definice, necituje autority, neuvádí prameny a doporučenou literaturu. Staví na vlastní zkušenosti se sdělovacími prostředky a na poznatcích prověřených realizací vlastních komunikačních projektů. V tom spočívá i mimořádná hodnota knihy.
D a t u m   p ř i d á n í: 21.06.2018

Cena: 190 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 120 Kč)
O s o b n í   o d b ě r: Brno
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Mikroekonomie
Hořejší, Soukupová, Macáková, Soukup Management press 2008, p o č e t   s t r a n 574

4. rozšířené vydání
D a t u m   p ř i d á n í: 06.10.2018

Cena: 300 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 125 Kč, na Slovensko 16 EUR)
O s o b n í   o d b ě r: Praha 3
Objednané zboží lze odebrat osobně.
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



Makroekonomie Moderní přístup
Soukup, Pošta, Neset, Pavelka, Dobrylovský Management Press 2008, p o č e t   s t r a n 514

poničené rohy
D a t u m   p ř i d á n í: 22.09.2018

Cena: 300 Kč   (dobírka: Česká pošta: do Česka 125 Kč, na Slovensko 16 EUR)
O s o b n í   o d b ě r: Praha 3
Objednané zboží lze odebrat osobně.
Česká pošta - doručení dobírkou je možné
Prodejce zasílá zboží i do země: Slovenská republika



visible


X